Get paid to share your links!
UFO terdampar di Sabah ~ iDeas come before Learnt

Sandakan Advertising Low Cost

On 11:27:00 pm by Heirry Hazim Harun   No comments
Pada satu hari, UFO terlah menceroboh masuk ke kawasan galaksi kita. Lalu dia mendekati planet kita. Tetiba terlintas difikirannya dan tertanya-tanya adakah planet ini berpenghuni. Kerana dia lihat planet kita agak unik. Sambil mencari jawapan, tetiba kapalnya mengalami kerosakan sistem lalu kapalnya jatuh menjunam ke bumi lalu terdampar dikawasan yang agak semak. Dia pening dan segera mendapatkan bantuan.

Di sambil menunggu bantuan tiba. dia mengembara di kawasan yang agak pelik baginya. Penuh dengan bungaan mawar ( Taman Mawar ). Tambahan lagi apabila melihat makluk yang agak peramah, membuat lagi dia rasa teruja dan tidak sia-sia dia berada di Bumi. Dia berkata "Alangkah indahnya dapat berkawan dan berborak dengan mereka, tapi masalahnya Urang Fikir sy Odoh (UFO).

Kemudian dia terus mengembara sampaikan dia terjumpa benda(MERCUN) yang pelik yg tidak pernah dijumpanya. Lalu dia mengambilnya dan menekan butang yg agak pelik, kemudian mercun tersebut pecut kelangit lalu meletup kebiru-biruan. Lalu dia tertanya, "kenapakah benda ini lari dariku, adakah kah kerna aku UFO?" Lalu tidak lama kumudian, dia menamankan tempat itu BELURAN. Pada asal ayat tersebut ialah BLUE RAN, ingat tak?baca ayat condong diatas!
MMMMM maklumlah, alien pun baru belajar bahasa english, jadi sebutan pun salah! LOL

Tetiba kali pertama dan kali terakir juga dia melawat tempat itu, dia berharap satu hari nanti dia dapat melawat tempat itu lagi. Lalu dia menamakan tempat itu "SABAH" ? dia menamakan nama tersebut kerana penduduk sini selalu menggunakan perkataan Bah, Lalu dia berdoa kepada Tuhan "Sejahtera Lah Kamu Bah" dipendekkan "SABAH" Amin..............

0 comments:

Post a Comment