Get paid to share your links!
Video: Sekumpulan Lelaki Bertopeng Ugut Letupkan Mahkamah Malaysia ~ iDeas come before Learnt

Sandakan Advertising Low Cost

On 10:10:00 pm by Unknown in ,    No comments

Kuala Lumpur – Menerusi portal Suara.tv memamparkan Sebuah video berdurasi 1:01 minit sekumpulan empat lelaki bertopeng yang mengugut untuk mengadakan bantahan terhadap sistem keadilan di Mahkamah dimuatnaik semalam.

Melalui rakaman tersebut mereka mengatakan mereka baru bermula dan memberi amaran akan mengadakan bantahan terhadap sistem keadilan mahkamah dengan permulaan membakar mercun pada 18 Februari 2015 pada jam 11.30 malam.

“Kepada mana-mana parti yang telah lama memerintah, kami anak muda Malaysia dengan ini mengumumkan hasil manipulasi tipu helah selama ini menggunakan demokrasi, kami tidak lagi percaya sistem demokrasi.
“Andalah yang membentuk kami, kami terbentuk hasil dari tangan-tangan anda,” ugutnya.
Berlatarkan bendera Malaysia, empat orang individu itu berbaju hitam dan turut menutup muka dengan topeng hitam turut memberitahu ‘perjuangan’ mereka baru sahaja bermula.
“Kami baru bermula, dan akan pergi jauh, semakin rosak demokrasi, semakin berkembang dan jauh cara kami menentang,” katanya.
Ia disusuli dengan kata-kata cacian terhadap demokrasi.

Dalam keterangan video itu,empat individu tersebut juga didapati menghasut anak muda seluruh Malaysia supaya bersama perjuangan kumpulan tersebut.

Tindakan empat individu tersebut menyerupai video ugutan yang pernah dilakukan oleh para pemberontak di timur tengah. Sumber Suara.TV


0 comments:

Post a Comment