Get paid to share your links!
Shana Avril Mengaku Tidak Bersalah Kes Tayang Buah Dada ~ iDeas come before Learnt

Sandakan Advertising Low Cost

On 1:37:00 am by Unknown in ,    No comments

Seorang pekerja spa dan model sambilan dihadapkan ke Mahkamah Majistret di sini semalam atas tuduhan melakukan perbuatan lucah di tempat awam minggu lalu.

Tertuduh, Persana Avril Sollunda, 32, bagaimanapun mengaku tidak bersalah setelah pertuduhan terhadapnya dibacakan di hadapan Majistret Zura Syazween Hamizan.

Dia yang hadir ke mahkamah dengan memakai jaket labuh warna hitam, seluar pendek warna putih dan kasut but hitam menarik perhatian orang awam yang berada di galeri awam kerana gaya tersendirinya.

Wanita yang pernah berlakon dalam drama Ejen 016 terbitan TV3 tersebut kelihatan tenang semasa pertuduhan terhadapnya dibacakan dalam bahasa Melayu.

Mengikut pertuduhan, Persana Avril atau nama pentasnya Shana Avril didakwa melakukan perbuatan lucah di tempat awam di Jalan Petaling, Dang Wangi di sini pada pukul 2.07 petang 23 April lalu.

Tertuduh didakwa melakukan kesalahan mengikut Seksyen 294(a) Kanun Keseksaan yang boleh dihukum penjara sehingga tiga bulan atau denda atau kedua-duanya sekali jika sabit kesahan.

sumber : Kosmo!

0 comments:

Post a Comment