Get paid to share your links!
Ulasan: Anak tikam ibu dan bapa hingga mati di Sandakan City ~ iDeas come before Learnt

Sandakan Advertising Low Cost

On 6:12:00 am by Heirry Hazim Harun   No comments
berita ini anda boleh rujuk disini Click HERE
ulusan ini adalah sedikit komen untuk membuka mata para pembaca.

saya amat kecil hati apabila membaca banyak komen negetif tentang hal ini. Saya membacanya daripada sebuah laman Facebook halaman Berita Harian. Pada pendapat saya, perkara yang berlaku seharusnya kita jadikan contoh untuk tidak melakukannya. Banyak antara komen-komen yang tidak berguna yang pernah saya baca, mereka melibatkan kaum, dan sebagainya, anda boleh merujuk laman Facebook Berita Harian DISINI .

Banyak komen-komen yang menyalahkan si pembunuh. Dalam hal ini, mesti ada sebab hal sedemikian berlaku. Seperti ulasan Berita Harian menyatakan bahawa si pembunuh bertindak demikian kerana berharap dengan hartana ayahnya. Meskipun si pembunuh telah mengugut mereka. Pada pendapat saya, mereka semua salah.

Hal yang paling penting adalah, ibu bapa sekarang kurang didikan agama terhadap anak.

So, jadikanlah ini sebagai pembuka mata masyarakat untuk lebih mendidik agama kepada anak-anak dan tidak menendang banyak komen negetif walaupun betul yg dilakukan si pesalah.

Komen negetif yg tidak berguna untuk mengubah segalahnya adalah tidak penting. Jika ya, percayalah, hal ini akan berlaku lagi, malah pembunuhan paling dasyat tanpa meninggalkan sedikit butir-butir bukti si pembunuh. You know why? I know you more clever!

Demikianlah ulasan KFC
Reactions:

0 comments:

Post a Comment