Get paid to share your links!
Salah kitakah? ~ iDeas come before Learnt

Sandakan Advertising Low Cost

On 6:25:00 pm by Heirry Hazim Harun   No comments
Kadang-kadang masyarakat sekeliling kita melucukan juga ya? Ya, itulah post mengenai kali ini.

Bagaimana rasanya kalau kita dilihat seseorang dan disedari oleh anda, tak lain tak bukan, anda seorang sahaja dipandang. Apakah perasaan anda? ( terutama sekali pada orang yg tak dikenali ). Bermacam-macam perasaan yang mendatang contohnya majority merasakan dirinya ada serba kurang. Dan bermacam-macam soalan yang timbul tentang penampilannya, contohnya "rambut saya okay kew?". Situasi ini adaalh normal bagi saya. Kerana dia menerima dengan positif. Contohnya gaya rambut individu tersebut, kemungkinan dia akan memajukan lagi penampilannya yang agak sesuai.

Tetapi ada segelintir individu terutama sekali samsing jalanan yang menerimanya secara negetif. Mereka akan mengatakan "apa tengok2, ada masalah kew?"(dengan ganas). Itulah penerimaannya secara negetif. Cubalah segelintir individu ini menerimanya secara positif dan bertanya soalan dengan agak sopan dan lembut seperti "ada yang tak kena?". Kemudian dia menjawap " ada najis dimata you". LOL

Jadi kesimpulannya, ini bukan kesalahan kita. Cuma segelintir individu yang bermasalah dari segi emosi dan mental mereka.

0 comments:

Post a Comment