Get paid to share your links!
Cara-cara Install Smadav Pro ke Computer anda! ~ iDeas come before Learnt

Sandakan Advertising Low Cost

On 6:40:00 pm by Heirry Hazim Harun   No comments
Sebelum kita meneruskan proses ini, mari kita mengenali apa itu Smadav? Seperti yang anda tahu, isu jika pengguna computer pastinya yang digeruni atau ditakuti iaitu "virus", pastinya anda terfikir bahawa jenis software ini adalah sebuah anti-virus! Ya! Sudah tepat sekali tekaan anda. Okay, tanpa membuang masa, Smadav ini mempunyai dua jenis iaitu Smadav Free dan Smadav Pro, sudah tentunya Smadav Pro mempunyai kelebihan daripada Smadav Free. Tujuan saya disini adalah untuk mempromosikan Smadav Pro kepada anda dengan harga RM50 sahaja dengan membuat pembayaran menerusi akaun ini CIMB Bank No: 10100004809529 Nama Penerima: Vincent Francis Majolat. Selepas membuat pembayaran, maka saya akan menghantar Nama dan Key untuk menggunakan Smadav Pro seperti gambar yg ditunjukkan dibawah ( BULAT BERWARNA MERAH ) !


Seterusnya, CARA-CARA MEMUAT TURUN SMADAV FREE

Layari laman WEB di BAWAH
http://www.smadav.net KEMUDIAN, Page akan terpapar seperti;


KEMUDIAN; klik pada bulatan berwarna merah ( takut anda yang tak fhm. LOL )

SETERUSNYA; jika anda menggunakan GOOGLE CHROME, akan memapar palang seperti dibawah;


Kemudian klik tombol berwarna merah yang terlah ditandakan ( SAVE )!

ATAU

jika anda menggunakan MOZZILA FIREFOX, lihat seperti dibawah;


SAVE FILE TERSEBUT!!!!

PASTIKAN ANDA MENGETAHUI LOKASI FAIL YANG ANDA SIMPAN. APABILA SELESAI MEMUATURUN, BUKA FAIL TERSEBUT DAN AKAN MEMAPARKAN SEPERTI DIBAWAH!


KEMUDIAN KLIK TOMBOL BERWARNA MERAH


DAN TERUSKAN

Setelah selesai, Smadav akan terpapar dibawah, mungkin background Smadav anda dengan saya agak berbeza dari segi warna dan juga servisnya, itu kerana anda mengguna Smadav Free, dan saya menggunakan Smadav Pro. Oleh itu, jika anda sudah menggetahui details menggunakan Smadav Pro. Mari, ikuti langkah seterusnya. . . . .


Oleh itu, jika anda sudah menggetahui details menggunakan Smadav Pro. Mari, ikuti langkah seterusnya. . . . . Cuba anda cari butang Setings bahagian atas kemudian anda klik, dan akan memaparkan seperti dibawah ! !


Nahhhhh, cuba anda lihat Pada bahagian yg telah ditanda berwarna merah pudar itu, disitulah bahagian yg akan diteruskan utk menggunakan Smadav Pro. Setelah membuat pembayaran, sy akan menghantar Nama dan Key tersebut. Maaf, kerana sampai sini sahaja intronya, selanjutnya tak boleh, nanti bisa rosak perniagaan ku. LOL. Jadi, jika anda berminat berminat sila buat pembayaran di; dan email utk sebarang pertanyaan atau secara langsung menerusi telefon;


PASTIKAN anda membuat pembayaran melalui CIMB Bank. Anda juga boleh menggunakan transfer melalui Maybank tetapi mengambil masa dua hari untuk sampai ( waktu bekerja ).

MASALAH HARGA, BOLEH RUNDING BAH >>>> . . . .

Follow Smadav on Facebook (Click)

0 comments:

Post a Comment