Get paid to share your links!
Mari Belajar Bahasa Korea ~ iDeas come before Learnt

Sandakan Advertising Low Cost

On 6:08:00 pm by Heirry Hazim Harun in    No comments
Memandangkan sseluruh pelusuk asia meminati K-Pop, juga beberapa di barat. Mari belajar bahasa korea . . . . .  Bukan mudah belajar bahasa korea, tapi dengan usaha yg kita ada, minat teramat sekali, insyaALLAH dgn belajar bahasa korea juga dpt menambah sedikit pengetahuan bahasa asing. Tambahan lagi, korean lemah dalam bahasa english, so bila kita melancong ke korea, kita mudah berborak dgn mereka.... so click link ni utk belajar bahasa korea , amat mudah Belajar Bahasa Korea . .  . .

Tambahan lagi, mustahil kita sukar belajar bahasa korea, cuba anda fikir, bahasa dunia ialah bahasa English, seluruh dunia mempelajirinya utk maju.  Cuba kita sedikit usaha kita macam kita mempelajari bahasa English. Tidak mustahil kita bisa menguasainya.

Selain itu, menurut fakta science, jika kita mempelajari bahasa asing dan menguasai bahasa asing, otak kita mudah menerima pembelajaran yg dibelajar. ( itu apa yg saya baca, sekadar pintas lalu sahaja )

Kalau Satu Malaysia, kenapa tidak 1 Manusia, kerana kita sama ( tiada perbezaan ) Manusia hanya membezakan Bangsa, dan Bahasa. LOL :D

Jom Jom, tingkatkan pengetahuan kita ! ! ! Lebih banyak kita pelajari, lebih banyak faedah yg mendatang, bukan merugikan. ( kalau merugikan, alamat bukan rezeki kita ) tapi mustahil! ! ! ! ! !

0 comments:

Post a Comment