Get paid to share your links!
Kanak-kanak, dah boleh dah??? ~ iDeas come before Learnt

Sandakan Advertising Low Cost

On 5:07:00 pm by Heirry Hazim Harun   No comments
Kanak-kanak pun dah ada nafsu. Bahaya tu!!
Yalah, amat mustahil kepada semua manusia kalu tak ada nafsukan.
Tapi ada juga kawan sy, dia kata dai langsung tak ada nafsu pun, "baik laki dan pompuan"
Pada pendapat saya sendiri, itu kerana anda belum matang sepenuhnya. Umur tak kesah u dah tua ke 16 tahu sekali pun, kalau dia belum matang, mestilah nafsu tak ada kan. Hurmm, tapi amat sukar lah nak jumpa lelaki yg belum matang berumur 16 tahun kan? Mungkin anggaran sy tepat. Hanya 0.1% sahaj lelaki lambat matang didunia, "tidak termasuk kepada org kurang upaya. 

hehe, gambar tu just hiasan sahaja  OKAYyy
Reactions:

0 comments:

Post a Comment